Ja, ik meld me aan voor de ONLINE KENNISSESSIE OP 9 APRIL!

 

Datum: donderdag 9 april 2020

Tijd: 16:00 – 17:30 uur

Weblocatie en inlog: deze gegevens ontvang je na aanmelding

 

Aanmelden Online Kennissessie 9 april 2020

PROGRAMMA ONLINE KENNISSESSIE

THE PUSH PARADOX

16:00 – 16.05u  Inloggen, gereed voor de kennissessie
16.05u – 16.10u  Welkom genodigden 
16.10u – 16.50u  panelgesprek tussen 5 B2B marketeers en marketingspecialisten 
16.50u – 17.20u  Hoe staat het er online voor in Nederland?
We gaan online in gesprek met de aanwezigen over een aantal prikkelende online marketing stellingen
17.20u – 17.30u  Nicoline en Rudy vertellen kort over de totstandkoming van het boek en overhandigen virtueel het eerste boek aan Gert-Jan Maasdam
17.30u Afronding 

Nicoline Maes

Nicoline Maes is een online marketing specialist met een diepe voorliefde B2B marketing met inhoud.  Geboren in Amsterdam en getogen in het zuiden van Nederland is ze de trotse moeder van Teuntje en Stan.

Haar professionele carrière kwam tot bloei toen ze in 2006 naar de USA verhuisde. Ze leerde de kneepjes van het online marketing vak toen ze werd opgenomen in Valorie Luther’s Creative Concepts team. Daar had ze de kans om aan grote Amerikaanse accounts te werken met een professioneel team van markteers, online specialisten en digitale creatievelingen. Het bedrijf benutte de kracht van online marketing vanaf het allereerste begin.

Rudy Godding

Rudy Godding is geboren aan het eind van 1977 in Heerlen. Hij groeide op in de toeristentrekpleister Valkenburg en bracht zijn jonge jaren op de fiets door. 

Hij studeerde Facility Management en daar begon zijn interesse in het marketing vak. Hij starte als ondernemer in 2007, na in diverse sales & marketing functies te hebben gewerkt in de health & fitness in de health & fitness branche. In die tijd wist hij ‘Il Fiore Healthcenters” – een zeer high-end health club in Maastricht – te transformeren in een winstgevende organisatie. Rudy is een multi-preneur. Mede-eigenaar van meerdere Ladyline vestigingen en een gedreven B2B/B2C online marketeer.