The Push Paradox

Met dit praktische B2B content marketing boek maak je de digital marketing strategie van jouw bedrijf future proof!

Het boek bevat:

  • Een wereld aan digitale expert kennis
  • Download gratis strategische materialen (per hoofdstuk)
  • Speciaal geschreven voor B2B bedrijven, door B2B specialisten
  • Leer hoe je je ideale klant online aantrekt
  • Begrijp de content behoefte van je klant in elke fase van het aankoopproces
  • Vind de ideale balans tussen push- en pull marketing
  • Een stap-voor-stap gids om een digitale strategie te ontwikkelen die leidt tot meetbare resultaten
  • Hou bestaande online strategie tegen het licht
  • Online marketing tactieken die je bottom-line beinvloeden

OVER ‘THE PUSH PARADOX’

Digitale marketing blijft een hot topic. Maar tot nu is er nog niet veel geschreven met een heldere focus op B2B bedrijven. Onze ervaring, opgedaan bij bedrijven als Rioned, Wavin, Anytime Fitness en SafariBookings, ligt aan de basis van dit boek. The Push Paradox: een Engelstalig praktisch B2B content marketing boek speciaal geschreven voor B2B marketeers. Gebruik het om je kennis aan te scherpen, om je marketing afdeling in een meer digitale richting te sturen of om het werk van het marketing bureau waar je mee werkt beter te begrijpen.

INDUSTRY CASES VAN

  • Bouw- en Installatiesector
  • B2B reis branche
  • Internationale Franchise organisaties
  • Machine industrie
  • Accounting
  • en meer…..

Gert-Jan Maasdam
Wavin Global VP Market Strategy and Innovation

 “This book fuels the needs of curious minds and provides the opportunity to learn from the numerous real-life cases and examples that you will find. I hope you will enjoy the journey and advise you to keep both feet on the ground.”

NEEM EEN KIJKJE!

  • Inspirerende B2B cases
  • Schrijf je eigen online waardepropositie
  • Content planning voorbeeld
  • Jaar marketing planning voorbeeld
  • SEO tactieken
  • Advies over tools
  • online marketing campagnes
  • resultgerichte social media advertising 
  • Bereken je resultaat per ad spend
  • locale and centrale marketing doelen stellen voor franchise organisaties
  • social selling technieken en online netwerken 
  • monitoring en meten resultaten

 

Neem een kijkje in the PushParadox

    Nicoline Maes

    Nicoline Maes is een online marketing specialist met een diepe voorliefde B2B marketing met inhoud.  Geboren in Amsterdam en getogen in het zuiden van Nederland is ze de trotse moeder van Teuntje en Stan.

    Haar professionele carrière kwam tot bloei toen ze in 2006 naar de USA verhuisde. Ze leerde de kneepjes van het online marketing vak toen ze werd opgenomen in Valorie Luther’s Creative Concepts team. Daar had ze de kans om aan grote Amerikaanse accounts te werken met een professioneel team van markteers, online specialisten en digitale creatievelingen. Het bedrijf benutte de kracht van online marketing vanaf het allereerste begin. In 2012 startte ze haar eigen bedrijf.

    Rudy Godding

    Rudy Godding is geboren aan het eind van 1977 in Heerlen. Hij groeide op in de toeristentrekpleister Valkenburg en bracht zijn jonge jaren op de fiets door. 

    Hij studeerde Facility Management en daar begon zijn interesse in het marketing vak. Hij starte als ondernemer in 2007, na in meerdere sales & marketing functies te hebben gewerkt in de health & fitness brache.
    Een van zijn bijzondere prestaties was zijn werk bij 'Il Fiore Healthcenters" een high-end health club in Maastricht. Hij wist het bedrijf te transformeren in een winstgevende organisatie. Rudy is een multi-preneur. Eigenaar van meerdere Ladyline Vestigingen en een gedreven B2B/B2C online marketeer.

    KOOP HET BOEK!

    WAAROM ‘THE PUSH PARADOX’ KOPEN?

    The PushParadox neemt je stap-voor-stap mee op een reis naar een effectieve digital marketing strategy voor jouw B2B bedrijf.  We delen onze kennis en manier van werken die bij onze klanten tot goede resultaten hebben geleid. We zullen je niet lastig vallen met upsells, irritante pop-ups en ongewenste nieuwsbrieven, want daar houden we zelf ook niet van. De reis start met je on- and offline merk positioning; we geloven dat een goede integratie van we offline and online media, sales en marketing is de enige goed manier vooruit is. We laten je zien hoe je content kunt creëren, plannen en delen die aanslaat bij de door jou gedefinieerde doelgroepen en gewenste klanten. Gebruik dit B2B digital marketing book als een handleiding of een future-proof en resultaatgerichte digitale strategie te ontwikkelen.

    content marketing machine